Welkom bij Seegers Administratie Belastingadvies BV (Gooi en Omstreken)

Seegers Administratie Belastingadvies B.V. richt zich op het verzorgen van financiële administraties, salarisadministraties en belastingzaken voor klanten in het MKB (midden- en kleinbedrijf)

WIE ZIJN WIJ...

Seegers Administratie Belastingadvies B.V. richt zich op het verzorgen van financiële administraties, salarisadministraties en belastingzaken voor klanten in het MKB (midden- en kleinbedrijf).

Wanneer de boekhouding door ons kantoor wordt gedaan, kunnen wij ook een aantal andere zaken op financieel gebied verzorgen. Het is ook mogelijk dat de administratie bij u op kantoor wordt bijgewerkt.

Mocht u overwegen om uw administratie bij ons onder te brengen, maakt u dan een afspraak voor een oriënterend gesprek.

Wilt u meer informatie over de verschillende diensten van Seegers Administratie & Belastingadvies?

Neem dan gerust contact met ons op.

Jacqueline Seegers

ONZE DIENSTEN

Financiële administratie

Salaris administratie

  • alleen voor opdrachtgevers waarvoor wij de boekhouding verzorgen
  • opgaven belastingdienst
  • jaaropgaven

Belasting aangiften

  • omzetbelasting (BTW)
  • loonheffingen (LH)
  • vennootschaps- belasting (VPB)
  • inkomstenbelasting (IB)

STARTEND ONDERNEMER

Succesvol ondernemen, maak geen valse start!

De administratie is het geheugen van uw bedrijf waarbij de meest belangrijke gegevens, voor een verantwoorde bedrijfsvoering, direct kunnen worden afgeleid. 

Een goede administratie is dan ook een bron van informatie en de slagader van elke onderneming. 
Het is van groot belang om in de beginfase van de door u gestarte onderneming, u goed te laten informeren en bijstaan op dit vakgebied.

Wij helpen u graag bij het maken van een verantwoorde start. 
Het voeren van een goede administratie vereist kennis van fiscale regels en het invullen van belastingformulieren is vaak een intensieve bezigheid, dit nemen wij u graag uit handen.

U kunt met ons een vaste prijsafspraak maken voor het voeren van uw administratie en het regelen van uw belastingzaken.

Wij zouden het leuk vinden u te mogen ontvangen voor een oriënterend gesprek.

SPECIALISATIES

Naast onze gebruikelijke diensten, zijn wij ook gespecialiseerd in:

Horeca en Detailhandel

De administratie van een horeca-bedrijf en/of detailhandel is een veelomvattend en complex geheel, anders dan de gebruikelijke basisadministraties van de meeste bedrijven. Door onze ervaring op het gebied van horeca- en detailhandeladministratie, weten wij feilloos alles in goede banen te leiden en duidelijk inzicht én overzicht te geven.

Wegwerken van achterstanden

Door omstandigheden kan het voorkomen dat er een achterstand in de administratie en/of het doen van aangiften ontstaan is. Wij zijn in staat om in zeer korte tijd uw administratie (ook van meerdere boekjaren achter elkaar) in kaart te brengen en in overleg met de Belastingdienst alsnog de aangiften in te dienen (indien noodzakelijk vragen wij uitstel voor uw aangiften aan).

Online boekhouden

Steeds meer ondernemers binnen het MKB kiezen ervoor om zelf geheel of gedeeltelijk online de administratie te voeren. 
De dienstverlening vanuit administratie- en accountantskantoren is hierin onmisbaar. Wij werken met iMuis Online, dit biedt o.a. de volgende voordelen:

•24 uur per dag en zeven dagen per week beschikbaar
•U beschikt altijd over actuele cijfers
•U kunt altijd doorwerken in de administratie
•Met meerdere gebruikers gelijktijdig kunnen werken
•Updates en back-ups worden centraal geregeld
•Hoge kwaliteit en scherp geprijsd abonnement

Kijk voor meer informatie op http://www.imuisonline.com/seegers

CONTACT

Kom in contact met ons

Succesvol ondernemen begint bij doen wat je leuk vindt, daar krijg je energie van.
Daarnaast is kennis van de markt en je doelgroep onontbeerlijk.

Als (startende) ondernemer heb je daar je handen vol aan. Zaken waar je geen energie van krijgt of minder goed in bent moet je uitbesteden. Ondernemen is ook keuzes maken!

KANTOOR

Eerste Molenweg 12, 1261 TD Blaricum